Müşterilerimin portaldan bilet göndermesine nasıl izin verebilirim?

Modified on Tue, 13 Oct 2020 at 08:08 AM

Müşteri portalında, müşterileriniz portaldan bilet göndermek için Yeni Destek Bileti seçeneğini kullanabilecektir. Bu seçenek, Yönetici -> Portal -> Düzenle -> Ayarlar altındaki Kullanıcı İzni bölümünde değişiklik yapılarak, tüm kullanıcılar veya yalnızca oturum açmış kullanıcılar için kullanılabilir hale getirilebilir.

Müşteri portalındaki bilet oluşturma formunda görünen alanlar, Yönetici -> Bilet alanları altında yapılandırılabilir.

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select atleast one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article