GSuite E-Posta Aktarması Sonrasında Gelen E-Postaları Organize Etme

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 20 Ekm, 2021 şunda: 12:48 PM

Başka bir GSuite kullanıcısının e-postaları hesabınıza aktarıldığında e-postalar doğrudan hesabınıza taşındığı için herhangi bir düzen veya organizasyon olmayacaktır. Bu yüzden gelen e-postaları etiketleyerek düzenlemeniz gerekecektir.


1. GMail'i açın ve üstteki arama çubuğunun sağ köşesindeki ok simgesine tıklayın


2. Çıkan menüde "To" (kime) alanına e-postaları aktarılan hesabın e-posta adresini girin. 


3. "Create Filter" yani filtre oluştur butonuna tıklayın.


4. "Apply the label:" seçeneğini seçin.


5. "To:" alanında belirttiğiniz e-posta adresine gelen tüm e-postalara bir etiket ekleyin. Bu etiketi hesabınıza aktarılan e-postaları organize etmenize yardımcı olacak bir şekilde seçin. Etiketi oluşturmak için "Create" butonuna basın.


6. Etiketli e-postaları görüntülemek için arama çubuğuna "label:xyz@domain.com" yazabilir ya da soldaki hızlı erişim menüsünde etiketi seçebilirsiniz.


7. Etiketin sağındaki üç noktaya tıklayarak etiketin rengini ve ne zaman gösterileceğini seçebilirsiniz.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız