Başka bir GSuite kullanıcısının e-postaları hesabınıza aktarıldığında e-postalar doğrudan hesabınıza taşındığı için herhangi bir düzen veya organizasyon olmayacaktır. Bu yüzden gelen e-postaları etiketleyerek düzenlemeniz gerekecektir.


1. GMail'i açın ve üstteki arama çubuğunun sağ köşesindeki ok simgesine tıklayın


2. Çıkan menüde "To" (kime) alanına e-postaları aktarılan hesabın e-posta adresini girin. 


3. "Create Filter" yani filtre oluştur butonuna tıklayın.


4. "Apply the label:" seçeneğini seçin.


5. "To:" alanında belirttiğiniz e-posta adresine gelen tüm e-postalara bir etiket ekleyin. Bu etiketi hesabınıza aktarılan e-postaları organize etmenize yardımcı olacak bir şekilde seçin. Etiketi oluşturmak için "Create" butonuna basın.


6. Etiketli e-postaları görüntülemek için arama çubuğuna "label:xyz@domain.com" yazabilir ya da soldaki hızlı erişim menüsünde etiketi seçebilirsiniz.


7. Etiketin sağındaki üç noktaya tıklayarak etiketin rengini ve ne zaman gösterileceğini seçebilirsiniz.


Çözümü yetersiz bulduysanız destek@peranet.com.tr üzeriden bizimle iletişime geçebilirsiniz.