GSuite E-Posta Aktarması Sonrasında Gelen E-Postaları Organize Etme

Modified on Tue, 21 Jul, 2020 at 3:46 PM

Başka bir GSuite kullanıcısının e-postaları hesabınıza aktarıldığında e-postalar doğrudan hesabınıza taşındığı için herhangi bir düzen veya organizasyon olmayacaktır. Bu yüzden gelen e-postaları etiketleyerek düzenlemeniz gerekecektir.


1. GMail'i açın ve üstteki arama çubuğunun sağ köşesindeki ok simgesine tıklayın


2. Çıkan menüde "To" (kime) alanına e-postaları aktarılan hesabın e-posta adresini girin. 


3. "Create Filter" yani filtre oluştur butonuna tıklayın.


4. "Apply the label:" seçeneğini seçin.


5. "To:" alanında belirttiğiniz e-posta adresine gelen tüm e-postalara bir etiket ekleyin. Bu etiketi hesabınıza aktarılan e-postaları organize etmenize yardımcı olacak bir şekilde seçin. Etiketi oluşturmak için "Create" butonuna basın.


6. Etiketli e-postaları görüntülemek için arama çubuğuna "label:xyz@domain.com" yazabilir ya da soldaki hızlı erişim menüsünde etiketi seçebilirsiniz.


7. Etiketin sağındaki üç noktaya tıklayarak etiketin rengini ve ne zaman gösterileceğini seçebilirsiniz.


Çözümü yetersiz bulduysanız destek@peranet.com.tr üzeriden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article