Temsilci bir Freshdesk hesabından oturum açtığında, temsilci kimliği, botun başlatıldığı kaynak sayfa, bilet kimliği vb. gibi bazı bilgileri almak ve bot sohbetinde görüntülemek isteyebilirsiniz. Bu tür bilgiler için parametreler, bir yer tutucu olarak hemen mevcut olmayabilir. Özel Parametreler özelliği, bu bilgilerin alınmasına yardımcı olur.
Bot oluşturucuda, sol bölmedeki Bot listesi simgesine tıklayın.:
1. Freshdesk hesabınıza giriş yapın ve Freddy Assist'e gidin. Bot oluşturucuda, hesaptaki tüm botların listesini görüntüleyen sol bölmedeki Bot listesi simgesine tıklayın. Ardından, özel parametreleri eklemek istediğiniz Botu seçin.
2. Sağ üst köşedeki açılır menüden doğru Bot Sürümünü seçtiğinizden emin olun.
3. Şimdi sağ bölmede bulunan "Özel Parametreler" seçeneğini seçin.
4. Ardından bu sayfada "Yeni Parametre" seçeneği çıktı.
5. Sağdan kayan pencereden, gerekli ayrıntıları girmeye devam edin ve Kaydet'e tıklayın.
Özel Parametreler nasıl kullanılır?
1. Bu değeri kullanmak istediğiniz diyalog'a gidin, içerik seçiciye tıklayın ve Özel Parametreler'i seçin..
2. Listeden aradığınız parametreyi seçin (burada yalnızca API kaynağı özel parametreleri görüntülenecektir).
Kaynak alanı, JS veya API olabilen, parametrelerin değerinin çekildiği konuma karşılık gelir.
A. JS seçilip kaydedildiğinde, 'Komut Dosyası Oluştur' düğmesine tıklanarak oluşturulan komut dosyası, değeri ya sabit kodlanabilen veya JS web sitesinden bir değişken atanabilen bir anahtar olarak bu parametreyi içerir.
B. API'yi kaynakta seçmek, listeden API'yi seçmek için içerik seçiciyi kullanabileceğiniz ve parametreyi başlatmak için yanıt başlıklarından birini kullanabileceğiniz dinamik bir alan API Yanıtı açar. Bu API bir akışta çağrıldığında, parametre kendisiyle eşlenen yanıt başlıklarının değerini varsayar.
Not:
* Özel bir parametreyle ilgili API'nin bir diyalogta kullanılmadan önce çağrıldığından emin olun.
* JS türü bir özel parametre zorunlu olarak işaretlenmişse, barındırılan komut dosyasından kaldırılmadığından emin olun, aksi takdirde bot yüklenmez.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article