Not
Şu anda Türkçe'de Freddy Answers'ı destekleyemiyoruz. Ana dilinizi değiştirmek istiyorsanız lütfen support@freshchat.com adresine ulaşın.

Freddy Cevapları ile 7/24 anında, kesin cevaplar sağlayın

Freddy Answers, müşterilerinizin sık sorulan sorularına 7/24 anında ve kesin cevaplar vererek, anında çözümlere ve daha mutlu müşterilere yardımcı olur. Bu, ekibinizin yalnızca insanların çözebileceği sorunlara odaklanması için zaman kazandıracaktır. Freddy Answers ayrıca insan müdahalesine çok ihtiyaç duyulduğunda konuşmayı bir ekip üyesine devrederek ton ve duygu analizi yapar.



Freddy Answers Oluşturma


Chatbots >> Answers  >>Manage Answers



Freddy  Cevaplarınızı markanızın bir uzantısı yapmak için özelleştirin . Bir isim verin ve Ayarlar'da Freddy Cevaplarınız için bir avatar seçin.



Sık sorulan sorulara yanıtlar oluşturun


Freddy  Answers, Freshchat ve Freshdesk bilgi tabanınızdan ve Freshdesk biletlerinizden önceden öğrenir ve müşterilerinizin en sık sorduğu soruları önerir. Freddy  Answers, bir kez kurduğunuzda, Freshchat'teki yeni konuşmalardan da sürekli olarak öğrenir.


Freddy  Answers ayrıca bir adım daha ileri giderek konuşmaları şu şekilde etiketleyerek üç kategoriye ayırıyor:


  • Cevapsız Eğer henüz bu soruların cevaplarını eklememiş belirten 

  • Müşterilerin bu soruyu birden fazla şekilde sorduğu ve daha fazla varyasyonun eşleştirilmesi gerektiği anlamına gelen kapsamı iyileştirin 

  • Düşük performans gösterme, beş veya daha fazla kez olumsuz oy verilen ve daha iyi cevaplara ihtiyaç duyan soruları işaret ediyor.


Cevap eklemek için herhangi bir soruya tıklamanız veya aklınızda bir sorunuz varsa sıfırdan yeni bir cevap oluşturmanız yeterlidir.



İlgi çekici bir yanıt oluşturun


Sorunuzu ekleyerek ifade edin. Freddy  Answers, varsa benzer soruları ortaya çıkaracaktır. Bunlardan biri için yanıtlar eklemeyi seçebilir veya sıfırdan bir yanıt oluşturabilirsiniz. Oluşturduğunuz cevabın kalitesi, müşteri sorgularını çözmenin anahtarıdır. 


Soruları tanımak için Freddy Cevaplarınızı eğitin


Müşterileriniz aynı soruyu farklı şekillerde soracaktır. Bir cevap oluştururken, Freddy Answers'ı  sorunun her bir varyasyonunu tanıması için eğitmelisiniz , böylece daha fazla müşteriye cevap verir. Cevabınızın çözeceği örnek sorulardan herhangi birini seçin ve çözmeyecek olanları reddedin. 


Örneğin: Freddy  Cevaplarını olabildiğince çok örnekle eğitmelisiniz , böylece aynı sorunun varyasyonlarını tanıyabilir. Örneğin, 'Hayvanat bahçesi zamanlamaları nedir' ve 'Hayvanat bahçesi hafta sonları açık mı?' farklı sorulardır, ancak aynı cevaba sahip olabilir. Bu varyasyonları arayın ve Freddy Answers'ı onları tanıması için eğitin  . Freddy  Answers daha sonra örnek sorularınızla eşleşen veya bunlara benzeyen soruları yanıtlamak için eğitimini ve makine öğrenimini kullanacaktır.


Unutmayın, ne kadar çok soru çeşidi eklerseniz, Freddy Answers benzer soruları tanımayı o kadar çok öğrenecek ve daha doğru olacaktır. En az 5 örnek eklemenizi öneririz. 


Örnek soruları manuel olarak ekleyerek, Freddy  Cevaplarını müşterilerinizin henüz sormadığı soruları tanıması için eğitebilirsiniz . 



Bir takip eylemi seçin


Freddy  Answers, müşteri sorularının ardındaki amacı kullanabilir, onlarla gerçekten ilgilenebilir ve bir sonraki en iyi eylemde onlara yardımcı olabilir. 




Freddy  Answers, müşterilerin ilgisini çekebilecek ve sohbeti kapatabilecek amaca dayalı bir Özel Akışı tetikleyerek sona erebilir Özel Akışlar doğru soruları sorabilir, potansiyel müşterilerle bağlantı kurabilir, müşteri adaylarını değerlendirebilir, toplantılar düzenleyebilir, potansiyel müşterileri besleyebilir, yerleşik kullanıcıları ve destek müşterileri sağlayabilir.




Freddy  Answers ayrıca insan müdahalesinin ne zaman gerekli olduğunu anlar ve konuşmayı bir ekip üyesine aktarır. Freddy  Answers daha sonra sohbeti açık bırakacak, böylece ekibiniz takip edebilecek.




Sizin yakından izleyin Freddy  Cevapları performansı


Freddy Answers performansını izlemek çok kolay . Insights'a giderek Freddy Answers'ınızın genel etkisini görebilirsiniz .


  • Freddy Cevapları takımınız için toplam görüşmelerinizin yüzde kaçı başarıyla çözüldü

  • Freddy Cevapları tarafından kaç soru denendi ve cevaplanmayan sorular

  • Freddy Answers, müşterilerinizi ve takım arkadaşlarınızı ne kadar zaman kurtardı.


Cevaplar bölümüne giderek her bir cevabın nasıl performans gösterdiğine dair bir anlık görüntü alabilirsiniz.



Freddy Cevaplarını yalnızca belirli Konularda sınırlayın


İnsan ve bot konuşmaları arasında doğru dengeyi bulun. Freddy Cevaplarını yalnızca belirli Konulara yanıt verecek şekilde sınırlayabilirsiniz. Örneğin Freshworks'te, Destek veya Fiyatlandırma Konusunda Yanıtları tetikliyoruz ve bunu, daha yüksek planlarımızdaki müşteriler ile müşteri başarı ekibi arasındaki konuşmalara yönelik bir Premium Yardım Konusunda tetiklememeyi seçiyoruz.  





Freddy Cevapları ne zaman tetiklenir?


Freddy  Answers, bir müşteri yeni bir görüşmenin başında eşleşen bir soru sorduğunda otomatik olarak tetiklenir.


Freddy  Answers, sık sorulan sorulardan biriyle tam bir eşleşme olduğunda kesin bir cevap verecektir.

Freddy  Answers, belirli anahtar kelimeler bir soruyla eşleşirse bir yardım makalesi önerecektir

Freddy  Answers, anahtar kelimelerin çoğu ve müşteri sorusunun amacı yaygın olarak sorulan bir soruyla eşleşirse birden fazla yardım makalesi önerir.