Bir botu eğitmek ve kulağa gerçekçi gelmesini sağlamak ve markanızın tonuna uyarlamak küçük bir başarı değildir. Bu süreci sizin için kolaylaştırmak amacıyla Freddy Answers, farklı Konularda Sıkça Sorulan Sorular önermek ve sizin ve ekibinizin hangi soruların yeni cevaplar veya daha iyi cevaplar gerektirdiğini belirlemenize yardımcı olmak için ML'yi kullanacak . Soruları üç gruba ayıracak: Cevapsız, Kapsamı İyileştirme ve Düşük Performans.
Freddy Answers'ın öğrenme kaynaklarının ne olduğunu daha derinlemesine incelemeden önce , bu kategorilerin ne anlama geldiği hakkında daha fazla bilgi edinelim.
Cevaplanmamış: Cevaplanmamış herhangi bir soru burada görünecektir. Bu, "Cevaplar" galeri sayfasında bu sorunun etrafında hiçbir içeriğin bulunmadığının bir göstergesidir.
Kapsamı Geliştirin: Aynı soruyu sormanın farklı yolları vardır. Bir soru 5 farklı varyantla eşleştirilmediyse (yani, bu sorunun sorulabileceği diğer 5 yol), Freddy Answers bunları "Kapsamı İyileştirme" altında sınıflandıracaktır. Hedef? Nasıl soru sorulursa sorulsun, kesin cevaplar verin.
Düşük performans: 5 veya daha fazla kez aşağı oylanan herhangi bir Freshchat SSS veya Freshdesk makalesi "Düşük Performans" olarak sınıflandırılacaktır. Bu, cevabın yardımcı olmadığının ve yeniden incelenmesi gerektiğinin bir göstergesidir.
Kaynaklar Freddy Cevapları, en sık sorulan soruları
Freshchat SSS : 5 veya daha fazla kez geri alınan herhangi bir Freshchat SSS, "Düşük Performans" grubu altında kategorize edilecektir.
Freshdesk Makaleleri: 5 veya daha fazla kez aşağı oylanan herhangi bir Freshdesk bilgi tabanı makalesi "Düşük Performans" grubu altında kategorize edilecektir.
Bu önerilen sorular veya sizin yazdığınız herhangi bir soru için oluşturduğunuz cevaplar, "Cevaplar" sayfasında yansıtılacaktır. Freddy Answers, potansiyel müşterinizin / müşterilerinizin sorularına kesin cevaplar göndermek için "Cevaplar" sayfasını tarayacaktır. Mevcut tüm Freshchat SSS'leriniz ve Freshdesk SSS'leriniz de bu sayfada otomatik olarak senkronize edilecektir.
Uzman ipucu: Yanıtları güncel ve doğru tutmak için makaleleri düzenli olarak tekrar ziyaret etmenizi öneririz.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article