Bir anlaşmayı ilerletmek için bir potansiyel müşteriyle tanışmak istediğinizde, bir tarihi engellemek için takviminize gitmeniz gerekmez. Freshsales'e, randevu başlamadan önce tüm katılımcıları ve randevunun ilgili liderini/ilgilisini randevunun zamanı, yeri ve amacı hakkında otomatik olarak bilgilendiren bir randevu ekleyebilirsiniz. Randevuya katılmak için Freshsales dışından kişileri de e-posta adreslerini girerek ekleyebilirsiniz. Yalnızca randevuya davet edilmezler, aynı zamanda olası satışlar olarak da eklenirler. 


Ayrıca , kolaylık sağlamak için randevuyu ilgili müşteri adayının/kişinin saat diliminde de ayarlayabilirsiniz . Freshsales, randevunuzu saat diliminizin eşdeğer saatinde otomatik olarak görüntüler ve sizi saat farkını hesaplama zahmetinden kurtarır. 


Randevu ekleyebilirsiniz,

  1. Randevularımdan ve Görevlerimden
  2. Müşteri adaylarının, ilgili kişilerin ve hesapların   ayrıntılar sayfasından
  3. Müşteri adaylarının, ilgili kişilerin ve hesapların  liste görünümü sayfasından
  4. Telefon görüşmesinden sonra
  5. Hızlı Ekle düğmesinden


Randevularımdan ve Görevlerimden

  1. Randevularım ve Görevlerim > Randevular 'a gidin .
  2. Randevu ekle düğmesine tıklayın 
  3. Randevu ekle yer paylaşımında, randevu için uygun bir başlık verin. Bu zorunlu bir alandır.
  4. Randevuyu tüm gün için ayarlamak için Tüm Gün  geçişini etkinleştirin . Varsayılan olarak devre dışıdır. (Varsayılan süre: sabah 9'dan akşam 6'ya kadar). 
  5. Tarih seçiciyi kullanarak randevunun başlamasını ve bitmesini istediğiniz tarih ve  saati seçin. Geçerli tarih ve saatiniz varsayılan olarak görüntülenir. Süre, saat ve 30 dakikalık aralıklarla seçilebilir. 
  6. İlgili müşteri adayının veya ilgili kişinin  saat dilimini seçin .
  7. Randevunun yapılacağı şehri/yeri Nerede alanına girin .
  8. Açıklama bölümünde randevunun amacını açıklayın . Bu, diğer kullanıcıların randevuyu daha iyi anlamalarına yardımcı olmak içindir.
  9. İlgili arama kutusunda bu randevunun ilişkilendirilmesini istediğiniz müşteri adayı, ilgili kişi, firma ve anlaşmayı arayın ve beliren arama sonuçları arasından seçim yapın. Bu aynı zamanda zorunlu bir alandır.
  10. Katılımcı , varsayılan olarak randevuyu oluşturan kullanıcıdır. 
    1. Ancak, dilerseniz , katılımcının yanındaki kaldır simgesine tıklayarak ve Katılımcı açılır menüsünden farklı bir kullanıcı seçerek sahibini başka bir kullanıcıyla değiştirebilirsiniz.
    2. Katılımcıların altına kullanıcıların adlarını ekleyerek diğer kullanıcıları bir randevuya davet edebilirsiniz Katılımcı olarak istediğiniz sayıda kullanıcınız olabilir 
    3. Ayrıca Katılımcılara e-posta adreslerini girerek Freshsales dışından kişileri davet edebilirsiniz Yeni müşteri adayı  olarak eklenirler ve randevuya da davet edilirler.
  11. İşiniz bittiğinde  Kaydet'e basın.


Müşteri adaylarının, ilgili kişilerin ve hesapların ayrıntılar sayfasından 

  1. Randevu eklemek istediğiniz müşteri adayı, ilgili kişi veya hesabın ayrıntılar sayfasını ziyaret edin.
  2. Randevu > Randevu Ekle'yi seçin .
  3. 3-9 arasındaki adımları tekrarlayın


Müşteri adaylarının, ilgili kişilerin ve hesapların liste görünümü sayfasından 

  1. Randevu eklemek istediğiniz müşteri adaylarının, ilgili kişilerin veya hesapların liste görünümü sayfasını ziyaret edin.
  2. Bir müşteri adayının, ilgili kişinin veya bir hesabın yanındaki  Daha Fazla simgesini tıklayın ve Randevu Ekle 'yi seçin .
  3. 3-9 arasındaki adımları tekrarlayın


Telefon görüşmesinden sonra



  1. Görüşmeler > Telefon > Tüm Telefon Görüşmeleri'ne gidin (Özel olarak aldığınız sesli postalardan randevu eklemek isterseniz Sesli Posta'yı seçebilirsiniz).
  2. Mevcut bir müşteri adayı veya ilgili kişiden bir arama kaydı seçin, Daha Fazla  düğmesini tıklayın ve Randevu ekle 'yi seçin .
  3. 3-9 arasındaki adımları tekrarlayın.
  4. Ayrıca telefon widget'ından bir randevu ekleyebilirsiniz. Son aramalar'ı seçin ve arama kaydının yanındaki Daha Fazla simgesine tıklayın. Randevu ekle 'yi seçin .


Hızlı Ekle düğmesinden



  1. Hızlı İşlemler  Çubuğundaki Hızlı Ekle düğmesine tıklayarak randevu ekleyebilirsiniz .
  2. Randevu seçin 
  3. 3-9 arasındaki adımları tekrarlayın 


Tüm randevularınızı şurada bulabilirsiniz:

1. İlgili müşteri adayının, ilgili kişinin veya hesabın ayrıntılar sayfası .

2. Ayrıca Randevularım ve Görevlerim altında . 


Ayrıca, aşağıdaki durumlarda size bir bildirim e-postası gönderilir:


Aktivite
E-posta şu adrese gönderilir:
Yeni randevu oluşturuldu
katılımcılar
Görev düzenlendi (Bir katılımcının eklenmesi)
Yeni katılımcı
Görev güncellendi (Tarih değişikliği)
katılımcılar