Bir anlaşmayı ilerletmek için bir potansiyel müşteriyle tanışmak istediğinizde, bir tarihi engellemek için takviminize gitmeniz gerekmez. Freshsales'e, randevu başlamadan önce tüm katılımcıları ve randevunun ilgili liderini/ilgilisini randevunun zamanı, yeri ve amacı hakkında otomatik olarak bilgilendiren bir randevu ekleyebilirsiniz. Randevuya katılmak için Freshsales dışından kişileri de e-posta adreslerini girerek ekleyebilirsiniz. Yalnızca randevuya davet edilmezler, aynı zamanda olası satışlar olarak da eklenirler.
Ayrıca , kolaylık sağlamak için randevuyu ilgili müşteri adayının/kişinin saat diliminde de ayarlayabilirsiniz . Freshsales, randevunuzu saat diliminizin eşdeğer saatinde otomatik olarak görüntüler ve sizi saat farkını hesaplama zahmetinden kurtarır.
Randevu ekleyebilirsiniz,
- Randevularımdan ve Görevlerimden
- Müşteri adaylarının, ilgili kişilerin ve hesapların ayrıntılar sayfasından
- Müşteri adaylarının, ilgili kişilerin ve hesapların liste görünümü sayfasından
- Telefon görüşmesinden sonra
- Hızlı Ekle düğmesinden
Randevularımdan ve Görevlerimden
- Randevularım ve Görevlerim > Randevular 'a gidin .
- Randevu ekle düğmesine tıklayın .
- Randevu ekle yer paylaşımında, randevu için uygun bir başlık verin. Bu zorunlu bir alandır.
- Randevuyu tüm gün için ayarlamak için Tüm Gün geçişini etkinleştirin . Varsayılan olarak devre dışıdır. (Varsayılan süre: sabah 9'dan akşam 6'ya kadar).
- Tarih seçiciyi kullanarak randevunun başlamasını ve bitmesini istediğiniz tarih ve saati seçin. Geçerli tarih ve saatiniz varsayılan olarak görüntülenir. Süre, saat ve 30 dakikalık aralıklarla seçilebilir.
- İlgili müşteri adayının veya ilgili kişinin saat dilimini seçin .
- Randevunun yapılacağı şehri/yeri Nerede alanına girin .
- Açıklama bölümünde randevunun amacını açıklayın . Bu, diğer kullanıcıların randevuyu daha iyi anlamalarına yardımcı olmak içindir.
- İlgili arama kutusunda bu randevunun ilişkilendirilmesini istediğiniz müşteri adayı, ilgili kişi, firma ve anlaşmayı arayın ve beliren arama sonuçları arasından seçim yapın. Bu aynı zamanda zorunlu bir alandır.
- Katılımcı , varsayılan olarak randevuyu oluşturan kullanıcıdır.
- Ancak, dilerseniz , katılımcının yanındaki kaldır simgesine tıklayarak ve Katılımcı açılır menüsünden farklı bir kullanıcı seçerek sahibini başka bir kullanıcıyla değiştirebilirsiniz.
- Katılımcıların altına kullanıcıların adlarını ekleyerek diğer kullanıcıları bir randevuya davet edebilirsiniz . Katılımcı olarak istediğiniz sayıda kullanıcınız olabilir .
- Ayrıca Katılımcılara e-posta adreslerini girerek Freshsales dışından kişileri davet edebilirsiniz . Yeni müşteri adayı olarak eklenirler ve randevuya da davet edilirler.
- İşiniz bittiğinde Kaydet'e basın.
Müşteri adaylarının, ilgili kişilerin ve hesapların ayrıntılar sayfasından
- Randevu eklemek istediğiniz müşteri adayı, ilgili kişi veya hesabın ayrıntılar sayfasını ziyaret edin.
- Randevu > Randevu Ekle'yi seçin .
- 3-9 arasındaki adımları tekrarlayın
Müşteri adaylarının, ilgili kişilerin ve hesapların liste görünümü sayfasından
- Randevu eklemek istediğiniz müşteri adaylarının, ilgili kişilerin veya hesapların liste görünümü sayfasını ziyaret edin.
- Bir müşteri adayının, ilgili kişinin veya bir hesabın yanındaki Daha Fazla simgesini tıklayın ve Randevu Ekle 'yi seçin .
- 3-9 arasındaki adımları tekrarlayın
Telefon görüşmesinden sonra
- Görüşmeler > Telefon > Tüm Telefon Görüşmeleri'ne gidin (Özel olarak aldığınız sesli postalardan randevu eklemek isterseniz Sesli Posta'yı seçebilirsiniz).
- Mevcut bir müşteri adayı veya ilgili kişiden bir arama kaydı seçin, Daha Fazla düğmesini tıklayın ve Randevu ekle 'yi seçin .
- 3-9 arasındaki adımları tekrarlayın.
- Ayrıca telefon widget'ından bir randevu ekleyebilirsiniz. Son aramalar'ı seçin ve arama kaydının yanındaki Daha Fazla simgesine tıklayın. Randevu ekle 'yi seçin .
Hızlı Ekle düğmesinden
- Hızlı İşlemler Çubuğundaki Hızlı Ekle düğmesine tıklayarak randevu ekleyebilirsiniz .
- + Randevu seçin
- 3-9 arasındaki adımları tekrarlayın
Tüm randevularınızı şurada bulabilirsiniz:
1. İlgili müşteri adayının, ilgili kişinin veya hesabın ayrıntılar sayfası .
2. Ayrıca Randevularım ve Görevlerim altında .
Ayrıca, aşağıdaki durumlarda size bir bildirim e-postası gönderilir:
Aktivite | E-posta şu adrese gönderilir: |
Yeni randevu oluşturuldu | katılımcılar |
Görev düzenlendi (Bir katılımcının eklenmesi) | Yeni katılımcı |
Görev güncellendi (Tarih değişikliği) | katılımcılar |