Bir Assist bot görüşmesinde 'Çoklu Seçimi' etkinleştirme

Düzenleme Tarihi: Fri, 27 Nov, 2020 at 12:38 PM


Bot oluşturucudaki çoklu seçim, temsilcilerin bot konuşmasında uygun olan birden fazla seçeneği seçmesine olanak tanır. Temsilcileri tek bir radyo düğmesiyle sınırlamak, birçok kullanım durumu ve soru için mantıklı olmayabilir. "Çoklu Seçim" özelliği tam da bunun üstesinden gelmenize yardımcı olur.

 

Birkaç örnek kullanım durumu:

i)Randevuların planlanması durumunda temsilciler, müşteri tercihlerine göre birden fazla uygun zaman aralığı seçmek zorunda kalabilir.

ii) Perakende sektöründe, müşterinin bir siparişte birden fazla ürünle ilgili soruları veya sorunları varsa veya daha önce verdikleri birden fazla sipariş için geri ödeme talep etmek istiyorsa, temsilciler birden fazla giriş seçeneği seçmek zorunda kalabilir.

iii)Seyahat acentesi iseniz, temsilcileriniz yemekleri önceden rezerve etmek, sınıflarını yükseltmek ve müşteri tercihlerine göre uçuş için öncelikli check-in yapmayı tercih edebilir.

iv) Bir bankacılık senaryosunda, temsilcilerin müşteri için bir seferde bir banka kartı, kredi kartı ve çek defteri için başvurmayı seçmesi gerekebilir.

 

'Çoklu Seçim' özelliği artık aşağıdaki giriş türleri için mevcuttur:

  • Atlıkarınca/Karusel

  • Açılır Menü

  • Düğme

 

"Çoklu Seçim" i etkinleştirmek için hızlı bir kılavuz:

  • Freshdesk hesabınıza Yönetici olarak giriş yapın

  • Freddy ayarları altında Yönetici>Asist Bot'a gidin

  • Bot listesi sayfasından düzenlemek istediğiniz botu seçin

  • Bu özelliği etkinleştirmek istediğiniz gerekli diyaloğu seçin

  • "Girdi türü" altında, yukarıda belirtilen giriş türlerinden herhangi birine (karusel, açılır menü veya düğme) sahipseniz, bunun karşısında "Çoklu seçim" onay kutusunu göreceksiniz

 

  • Temsilcilerin söz konusu diyalog / soru için girdi / cevap olarak birden çok seçenek seçmesini sağlamak için onay kutusunu seçin.

 

Bir diyalog için 'Çoklu seçim' etkinleştirildiğinde, 'Koşullar' sekmesi altındaki koşullu akışlar da seçilen değerlere göre yapılandırılabilir.

 

 

Faydalı Buldun Mu? Evet Hayır

Can you please tell us how we can improve this article?

More articles in Freshdesk

See all 32 articles