Yanıtlarınızı kullanıcılara e-posta bildirimleri olarak gönderin


 Bazen müşterileriniz ve potansiyel müşterileriniz, onları yanıtlamak için etrafta dolaşırken web sitenizi / uygulamanızı terk etmiş olabilir. Freshchat'te yanıtınızı kullanıcılarınıza postalayabilirsiniz. Onlara e-posta bildirimleri göndererek, web sitenizde veya uygulamanızda olmasanız bile onlarla etkileşime girebilir ve geri gelmelerini sağlayabilir ve bir işlemi tamamlayabilirsiniz.



E-posta bildirimleri nasıl kurulur


Ayarlar >> Hesap Ayarları >> E-posta Yapılandırması >> Kaydet




E-posta geçişi yoluyla kullanıcıları bilgilendirmeyi etkinleştirin ve yanıtın kullanıcıya e-posta olarak gönderileceği süreyi ayarlayın. E-posta yalnızca belirtilen bu süre içinde okunmamışsa gönderilecektir. Kullanıcınızdan herhangi bir yanıt almak için bir 'yanıt' e-posta kimliği verin.



Ayrıca, e-posta adreslerinden, yani sizin veya ekip üyelerinizin dışında, Freshchat hesabınıza eklenmemiş başka herhangi bir e-posta adresinden ek / yanıt ekleyebilirsiniz.


Hatta bir müşteriyle iletişiminizi DKIM yapılandırmasıyla doğrulayabilirsiniz