'Satış', 'Destek' veya 'Pazarlama' gibi sohbet hesabınızla çalışan birden fazla ekibiniz varsa, bu ekipleri Sohbet Gruplarında oluşturabilirsiniz.
Yönetici Ayarları > Sohbet Grupları > Grup Ekle'ye gidin
Müşterileri işletmenizin kullanılabilirliği konusunda döngüde tutmak için farklı ekipleriniz için bölgeler arasında çalışma saatleri ayarlayabilirsiniz .
Sohbet Grupları oluşturduğunuzda, gelen mesajları tek tek temsilciler yerine farklı gruplara atayabilir/otomatik olarak yönlendirebilirsiniz. Müsait/ücretsiz olan temsilciler daha sonra konuşmaları alabilir ve yanıtlamaya başlayabilir.
Sohbet Grubu adının karşısındaki açılır seçeneğe tıklayarak istediğiniz zaman Sohbet Grubu ayrıntılarını düzenleyebilir veya grupları silebilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız