Sohbet grupları(Chat Groups) nasıl yapılandırılır ve kullanılır?

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 13 Ekm, 2021 şunda: 11:24 AM

'Satış', 'Destek' veya 'Pazarlama' gibi sohbet hesabınızla çalışan birden fazla ekibiniz varsa, bu ekipleri Sohbet Gruplarında oluşturabilirsiniz.

Yönetici Ayarları > Sohbet Grupları > Grup Ekle'ye gidin

Müşterileri işletmenizin kullanılabilirliği konusunda döngüde tutmak için farklı ekipleriniz için bölgeler arasında çalışma saatleri ayarlayabilirsiniz  

Sohbet Grupları oluşturduğunuzda, gelen mesajları tek tek temsilciler yerine farklı gruplara atayabilir/otomatik olarak yönlendirebilirsiniz. Müsait/ücretsiz olan temsilciler daha sonra konuşmaları alabilir ve yanıtlamaya başlayabilir.

Sohbet Grubu adının karşısındaki açılır seçeneğe tıklayarak istediğiniz zaman Sohbet Grubu ayrıntılarını düzenleyebilir veya grupları silebilirsiniz.


 

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız