Sohbet grupları(Chat Groups) nasıl yapılandırılır ve kullanılır?

Düzenleme Tarihi: Wed, 13 Oct, 2021 at 11:21 AM


'Satış', 'Destek' veya 'Pazarlama' gibi sohbet hesabınızla çalışan birden fazla ekibiniz varsa, bu ekipleri Sohbet Gruplarında oluşturabilirsiniz.

Yönetici Ayarları > Sohbet Grupları > Grup Ekle'ye gidin

Müşterileri işletmenizin kullanılabilirliği konusunda döngüde tutmak için farklı ekipleriniz için bölgeler arasında çalışma saatleri ayarlayabilirsiniz  

Sohbet Grupları oluşturduğunuzda, gelen mesajları tek tek temsilciler yerine farklı gruplara atayabilir/otomatik olarak yönlendirebilirsiniz. Müsait/ücretsiz olan temsilciler daha sonra konuşmaları alabilir ve yanıtlamaya başlayabilir.

Sohbet Grubu adının karşısındaki açılır seçeneğe tıklayarak istediğiniz zaman Sohbet Grubu ayrıntılarını düzenleyebilir veya grupları silebilirsiniz.


Faydalı Buldun Mu? Evet Hayır

Can you please tell us how we can improve this article?

More articles in Freshsales CRM

See all 37 articles