'Satış', 'Destek' veya 'Pazarlama' gibi sohbet hesabınızla çalışan birden fazla ekibiniz varsa, bu ekipleri Sohbet Gruplarında oluşturabilirsiniz.

Yönetici Ayarları > Sohbet Grupları > Grup Ekle'ye gidin

Müşterileri işletmenizin kullanılabilirliği konusunda döngüde tutmak için farklı ekipleriniz için bölgeler arasında çalışma saatleri ayarlayabilirsiniz  

Sohbet Grupları oluşturduğunuzda, gelen mesajları tek tek temsilciler yerine farklı gruplara atayabilir/otomatik olarak yönlendirebilirsiniz. Müsait/ücretsiz olan temsilciler daha sonra konuşmaları alabilir ve yanıtlamaya başlayabilir.

Sohbet Grubu adının karşısındaki açılır seçeneğe tıklayarak istediğiniz zaman Sohbet Grubu ayrıntılarını düzenleyebilir veya grupları silebilirsiniz.