Freshdesk Messaging(Freshchat)'te sohbet önceliklendirmek ve hızlı yanıtlamak

Şu tarihte değiştirildi Thu, 24 Mar 2022 şunda: 11:14 AM

Freshchat ayarlarını yapabilmek için url, e-posta, şifre bilgilerini kullanarak giriş yapın. Aşağıda belirtilen link üzerinden giriş yapabilirsiniz. 

 https://accounts.freshworks.com/login?redirect_uri=https://web.freshchat.com/app/v2/login/unity_login/redirect&logout_uri=https://web.freshchat.com/app/v1/logout/unity_logout/redirect&client_id=590c0e81-ea89-496d-958a-5e782e53248a


Freshchat'e girdikten sonra gelen kutusuna girelim.


Gelen kutusunda, kırmızı daire içerisinde ki alana tıklayarak öncelikli gelen kutusunu seçmiş oluruz. Mavi daire içerisindeki alana tıklayarakta öncelikli gelen kutumuzun içeriğini seçebilir. Kişisel ihtiyaçlarımıza göre öncelikli gelen kutusunu nitelendirebiliriz. Hemen ilgilenmeniz gereken mesajları belirleyerek, daha hızlı yanıt verebilir ve CSAT puanlarınızı artırabilirsiniz. 


  • İlk Yanıt Son Tarihi - Kullanıcıya kendi tarafınızdan ilk yanıtı henüz göndermediniz.

  • Cevap verilmesi gereken tarih - Kullanıcıdan gelen ilk mesajı yanıtladınız, ancak ondan sonraki mesajları yanıtlamadınız.

  • Yanıt gerekmeyen - Müşteriye yanıt verdiniz ve onlardan sonraki mesaj yok.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bize bu makaleyi nasıl geliştirebileceğimizi söyleyin!

Nedenlerden en az birini seçin

Geri bildirim gönderildi

İlginizi takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız