Destek Portalınızı Temanızı yansıtacak şekilde yeniden markalamak

Modified on Fri, 6 Nov, 2020 at 3:23 PM

Portalınızı temanızı yansıtacak şekilde özelleştirebilir ve Freshdesk ile kullanıcılarınıza unutulmaz bir müşteri deneyimi sunabilirsiniz. Logonuzu ve favicon'unuzu koyabilir, self servis portalınızı markanızın renklerine boyayabilirsiniz. Bahçe planında veya üzerindeyseniz, CSS özelleştirmeleri de gerçekleştirebilirsiniz ve Estate planı, destek portalınızın her santimini özelleştirmenize olanak tanır.

 

Destek portalınızda temel yardım masası kurulumunu gerçekleştirmek için hızlı kılavuz:

Destek portalınızda yönetici olarak oturum açın.

Yönetici> Genel Ayarlar> Yardım Masası'na gidin.


Ayarlar Bölümü



*Yardım Masanızın Adı altına yardım masanızın Adını yazın. Bu ad, temsilcilerinizin ve müşterilerinizin portalın üst katında görecekleri şeydir.

*Destek portalınız için bir Birincil Dil ayarlayın. Müşterileriniz, destek portalınızı bu dilde görecek.

Planınız birden çok dili destekliyorsa, Desteklenen Diller altında ikincil diller ayarlayabilirsiniz. Yardım masası dilleri hakkında buradan daha fazla bilgi edinin.

*Tarih Formatı altında ihtiyaçlarınıza uygun bir tarih formatı seçin.

*Saat Dilimi altından bulunduğunuz yerin saat dilimini seçin.

*Sonraki Bilet Kimliği #, yardım masanıza gelen bir sonraki destek talebine verilen numaradır. Destek e-postanızda veya eski yardım masanızda zaten 100 sayı aldıysanız, bunu # 101 olarak ayarlayabilirsiniz.

*Yardım masanızın kurulumunu tamamladığınızda Kaydet'e basın. Portal ayarları sayfanıza (Aracı portalı veya *Müşteri portalı) erişmek istiyorsanız, ilgili Düzenle seçeneğine tıklayın.


Agent portalınız için temel yeniden markalamayı gerçekleştirmek için hızlı kılavuz:


Acente portalınızdaki yardım masası renklerini markanızı yansıtacak şekilde değiştirebilirsiniz. İstediğiniz renkleri seçmek için renk paletini kullanın veya Tema rengi (yardım masasının logosu için arka plan) ve Menü rengi (gösterge panosu, bilet ve diğer simgeleri içeren sol panel) için onaltılık kodları yazın. Tema için bir renk seçtiğinizde, Menü için tamamlayıcı bir renk önerilecektir. Bu öneri göz ardı edilebilir ve tercihinize göre değiştirilebilir.


Renkleri seçtiğinizde, sol panelde önizleme olarak görünecekler. "Kaydet" e tıklamak, değişiklikleri yardım masanıza uygulayacaktır. Gerekirse baştan başlamanız için "Sıfırla" seçeneği sunulacaktır.


Destek portalınızda temel yeniden markalamayı gerçekleştirmek için hızlı kılavuz:

Destek portalınızda yönetici olarak oturum açın.

Yönetici sekmesi> Destek Kanalları> Portallar'a gidin.

Markasını değiştirmek istediğiniz portala tıklayın (aşağıdaki resme bakın).




Portalınızı yeniden markalamak için Portal Yeniden Markalama bölümüne gidin.



*Destek portalınızın logosu, portal adınızın yanında üst katmanda görünür.

*Logoyu değiştir seçeneğine tıklayarak şirket logonuzu yükleyebilirsiniz.

*Logonuz 50x50 piksel boyutunda olmalıdır.

*Favicon, sayfanın başlığının yanında tarayıcı sekmesinde görünen görüntüdür.

*16x16 piksel boyutunda bir favicon görüntüsü oluşturabilir ve bunu destek portalınıza yükleyebilirsiniz.

*Müşterilerinizi logonuzu tıkladıklarında web sitenize (veya dilediğiniz herhangi bir yere) götürmek istiyorsanız *Linkback URL'nizi ayarlayın.

*Yardım masası telefon numaranızı Yardım Masası Telefonu altında doldurun.

*Portalı özelleştir düğmesine tıklayarak bağlantıların, form öğelerinin vb. Yazı tiplerini ve renklerini de değiştirebilirsiniz. Ancak devam edip renklerle oynamadan önce, bu sayfada yaptığınız tüm değişiklikleri kaydettiğinizden emin olun.

*Renk ve yazı tipi özelleştirmeleri tamamlandıktan sonra, özelleştirmelerin önizlemesini yapabilir ve değişiklikleri anında portalınıza yansıdığını görmek için Kaydet'e basabilirsiniz. Henüz bitirmediyseniz, çalışmanızı kaydedip daha sonra devam edebilirsiniz. İşler karışırsa varsayılan renklere geri dönmek için her zaman sıfırlamayı tıklayabilirsiniz.

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article