Freshchat'te, kullanıcılarınıza ekibinizin uygunluğunu ve ekibinizden ne zaman yanıt bekleyebileceklerini göstermek kolaydır.
Bunu Freshchat'te dört farklı şekilde yapabilirsiniz,
- Canlı yanıt süresini görüntüleyin (ekibinizin performansına göre hesaplanan gerçek zamanlı değer)
- Ayrı Konular için yanıt beklentilerini özelleştirin
- Çalışma saatlerinizi İş Saatleri ile ayarlayın
- Çevrimdışı Deneyim ile müşterilerin ofis dışında olduğunuzu bilmelerini sağlayın
- Veya yanıtınızı kullanıcılarınıza postalayın
Bu, kullanıcınızın bir sonraki hareketini gerçek zamanlı bilgilere göre planlamasına olanak tanır. Ekibiniz normalde birkaç dakika içinde yanıt verirse, müşteriniz yanıtınızı beklemeyi seçebilir.
Ekibinizin canlı yanıt süresini görüntüleyin
Freshchat, ekibinizin yanıt oranına göre gerçek zamanlı olarak yanıt sürelerini otomatik olarak hesaplar. Kullanıcılarınıza ekibinizden ne zaman yanıt bekleyebilecekleri hakkında adil bir resim vermek için bu zamanı görüntüleyebilirsiniz.
Ayarlar >> Hesap Ayarları >> Yanıtlama Süresi Beklentileri
Yanıt Süresi
- İpucu: Düşük sohbet hacmine sahip olduğunuz durumlarda, kullanıcılara gerçekçi bir resim çizmek için bunu kullanın.Ekip üyelerinizin kullanıcılardan gelen mesajları yanıtlaması için geçen süre. Bu süre hesaplanırken ilk yanıt süresi ve konuşmayı atamak için geçen zaman hesaba katılmaz.
- İlk yanıtlama zamanı
İpucu: Yüksek sohbet hacmine sahip olduğunuz durumlarda, kullanıcılara gerçekçi bir resim çizmek için bunu kullanın.Kullanıcının ilk mesajı ile ekip üyenizin ilk yanıtı arasında geçen süre. Bu süre, konuşma atanırken geçen süreyi de kapsar. - İlk Yanıt için Yanıt Süresi veya Süresi seçebilirsiniz. Yanıt süresi, ekibiniz tarafından gönderilen tüm yanıtların genel ortalama süresidir. İlk yanıt süresi, ekibinizin sohbet kendisine atandıktan sonra bir kullanıcıya ilk yanıtı göndermek için harcadığı ortalama süredir.
- Kontrol Paneli >> Yanıt Hızı
Bu iki seçeneğin gerçek zamanlı değerlerini Freshchat Dashboard'da Yanıt Hızı gerecinin altında görebilirsiniz.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article