Yönetici ve Hesap Yöneticisi arasındaki fark nedir?

Modified on Tue, 13 Oct 2020 at 08:06 AM

Temsilci rollerine göre izinleri özelleştirin



Freshchat hesabınıza temsilciler eklediğinizde, hesap içindeki rollerini de tanımlayabilirsiniz. Temsilcinin Freshchat hesabınıza erişimi, onlara atadığınız role bağlı olarak kısıtlanacaktır.


Freshchat' te dört rol vardır,


Hesap Yöneticisi / Sahibi, Freshchat'ta her şeyi yapabilir.

Yönetici, hesap yöneticisinin yapabileceği her şeyi yapabilir ancak Yönetici, Faturalandırma ayarlarına erişemez.

Süper Kullanıcının erişimi Aracılara benzer, ancak bir süper kullanıcı ayrıca kampanya ve SSS oluşturabilir / düzenleyebilir.

Temsilciler, Freshchat'ta en temel erişime sahiptir. Müşteri görüşmelerine katılabilir, Kişiler bölümüne erişebilir ve kendi profil bilgilerini düzenleyebilirler.


Estate veya Forest planımızdaysanız, Freshchat'ta Roller ve İzinler özelliğimizi kullanarak özel roller de oluşturabilirsiniz.




Roller ve İzinler nedir?



Roller ve İzinler ile Freshchat hesabınızda çok ayrıntılı erişim izinleriyle özel roller oluşturabilirsiniz. Bu özelliği, kuruluştaki temsilci rollerine göre erişimi özelleştirmek için gereken esnekliği anladığımız için oluşturduk.



Rollere ve İzinlere neden ihtiyacınız var?



a- Şirketinizdeki temsilci rolünü Freshchat hesabınızdaki rolleriyle eşleştirmek için


Örneğin, müşteri destek ekibinizin yeni SSS makaleleri oluşturmasını ancak pazarlama kampanyaları başlatmamasını isteyebilirsiniz. Ekibinize katılan stajyerleriniz olduğunda, eğitim amacıyla müşteri görüşmelerini görüntüleyebilmelerini, ancak onlara yanıt vermemelerini isteyebilirsiniz.




b- Büyük ekipleri yönetmek için


Bu özellik, farklı bölgelere coğrafi olarak dağılmış ekipleriniz olduğunda veya farklı departmanlarınız varsa (satış öncesi, satış, müşteri desteği, mühendislik vb.) Da işe yarar. Ekiplere erişimi, diğer bölgeler veya diğer departmanlar tarafından yönetilen konuşmalara erişmeyecek şekilde kısıtlayabilirsiniz. Veya Yönetici rolüne sahip bir temsilcinin ayarları yönetebilmesini ve yalnızca kendi ekiplerinin Gösterge Tablosu ve Raporlarını görüntüleyebilmesini isteyebilirsiniz.



Nasıl çalışır?



Freshchat'ta özel roller oluşturduğunuzda, her bir Freshchat özelliğine erişimi yapılandırabilirsiniz. Ama orada durmana gerek yok. Temsilcilerinizin özellik içinde gerçekleştirebileceği eylemleri daha ayrıntılı olarak tanımlayabilirsiniz.




Şimdi konuşmaları ele alalım. Aracılara Inbox'a erişim sağladığınızda, Inbox'ta gerçekleştirebilecekleri eylemleri kontrol edebilirsiniz. Yalnızca konuşmaları görüntüleyip görüntüleyemeyeceklerini veya mesaj gönderebileceklerini, bir konuşmayı çözüp çözemeyeceklerini veya başka birine atayabileceklerini tanımlayabilirsiniz. Bu özelliğin her yönüne erişim tanımlayabilirsiniz. Örneğin, bir ürün yöneticisi destek görüşmelerini çözememelidir.




Ayrıca tüm konuşmalara mı yoksa yalnızca belirli türden konuşmalara mı erişebileceklerini tanımlayabilirsiniz.




Freshchat'ta erişimi üç seviyede tanımlayabilirsiniz. Bunu Özel Not özelliği ile anlayalım. Özel bir rol için "Özel Not Ekle" eylemine erişim tanımladığınızda, bunu üç düzeyde yapabilirsiniz.


Global: Temsilcinizin tüm konuşmalara özel notlar ekleyebileceği anlamına gelir


Grup: Yalnızca temsilcinin parçası olduğu gruplara atanmış konuşmalara özel notlar ekleyebilir


Kısıtlı: Yalnızca temsilcinin parçası olduğu görüşmeye özel notlar eklenebilir




Benzer şekilde, Freshchat'taki her özellik içindeki her eylem için erişimi yapılandırabilirsiniz.



Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select atleast one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article