Freshdesk Messaging(Freshchat) Sohbetlerini Otomatik Çözmek

Modified on Thu, 24 Mar, 2022 at 11:21 AM

Görüşmeleri otomatik olarak çözün ve ekip üretkenliğini artırın


Ekibinizin üretkenliğini artırmak için etkileşimi bırakmış müşterilerle olan görüşmeleri otomatik olarak çözebilir (kapatabilirsiniz). Görüşmelerin otomatik olarak çözülmesi için zamanı ayarlayabilirsiniz.


Bu, ekibinizin Gelen Kutularını daha iyi düzenlemesine ve ilgilenmeleri gereken konuşmalara odaklanmasına yardımcı olacaktır.


Bunu yapmak için Ayarlar> Otomatik Çöz'e gidin



Anahtarı Etkin konumuna getirin. Bunu, belirli gruplara atanmış tüm konuşmalar veya konuşmalar için yapabilirsiniz.


Sonrasında görüşmenin otomatik olarak çözüleceği süre sınırını ayarlayın.


Ayrıca, otomatik olarak çözülen iletileri daha sonra kolayca tanımlayacak şekilde etiketleyebilirsiniz. Veya bu konuşmaları otomatik olarak Freshdesk biletlerine dönüştürün.




Artık bir müşteri bir görüşmeye 1 Saatten fazla yanıt vermezse, görüşme otomatik olarak çözümlenecek (kapatılacak) ve Çözüldü görünümüne taşınacaktır.

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article