Freshdesk Messaging(Freshchat)'te Topic (Konu) oluşturmak

Modified on Thu, 24 Mar, 2022 at 11:19 AM

Bir müşteri Freshchat messenger'ı tıkladığında, görecekleri ilk şey Konulardır. Konuları sohbet için IVR olarak düşünün. Bu Konulardan gelen mesajları Freshchat'taki farklı Gruplara (ekiplere) otomatik olarak yönlendirebilirsiniz.



Örneğin, bir SaaS şirketiyseniz, Freshchat'ta kendisi için Gruplar oluşturabileceğiniz Satış Öncesi, Satış ve Destek gibi farklı ekipleriniz olacaktır. Ve bir 'Ürün Demosu' Konusu oluşturabilir ve bunu Satış Öncesi grubunuzla veya 'Müşteri Desteği' adlı bir Konu ile eşleştirebilir ve bu Konularda yeni mesajlar geldiğinde otomatik olarak atanmaları için Destek grubunuzla eşleyebilirsiniz. ilgili gruplara.




Konular nasıl kurulur?


Ayarlar> Konular> + Konu'ya gidin

Yeni bir konu ekleyebilirsiniz. (+) Konu 

Konunuzu adlandırabilir, bir resim ekleyebilir, ilgili bir karşılama metni ekleyebilir ve bu Konudaki herhangi bir gelen mesajın yönlendirilmesi gereken grubu (ekibi) seçebilirsiniz.


Ayrıca bir Konuya özgü bir Özel Bot akışını da tetikleyebilirsiniz. İş Saatleriniz içinde veya dışında tetiklemeyi seçebilirsiniz.


Örneğin, potansiyel müşterileri nitelemek ve bunu Satış Sorguları Konunuzda veya destek için bir Özel Botta tetiklemek için bir Özel Bot oluşturabilir ve Müşteri Desteği Konunuzda başlatabilirsiniz.



Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article