Ekip üyelerini Ayarlar> Temsilciler'e(Settings > Agents ) gidip oraya ekleyerek Freshchat'e davet edebilirsiniz.
Bir temsilci eklediğinizde aşağıdakileri yapabilirsiniz,
1.Rollerini tanımlayın - temsilcinin Freshchat hesabınıza erişimi, onlara atadığınız role göre kısıtlanacaktır.
2.Temsilcinizin beceri düzeyini, IntelliAssign altında yapılandırdığınız beceri düzeylerine göre tanımlayın
3.Bunları Satış Öncesi, Müşteri Desteği veya Müşteri Başarısı gibi herhangi bir Gruba * ekleyin.
Freshchat dört varsayılan rolle gelir,
Hesap Yöneticisi / Sahibi, Freshchat'ta her şeyi yapabilir.
Yönetici, hesap yöneticisinin yapabileceği her şeyi yapabilir ancak Yönetici, Faturalandırma ayarlarına erişemez.
Süper Kullanıcının erişimi Aracılara benzer, ancak bir süper kullanıcı ayrıca kampanya ve SSS oluşturabilir / düzenleyebilir.
Temsilciler, Freshchat'ta en temel erişime sahiptir. Müşteri görüşmelerine katılabilir, Kişiler bölümüne erişebilir ve kendi profil bilgilerini düzenleyebilirler.
Forest planımızdaysanız, (Roller ve İzinler) ile özel roller de tanımlayabilirsiniz.
Sol tarafta, oluşturduğunuz tüm özel filtrelerin, rollerin, grupların ve becerilerin bir listesini görebilirsiniz.
Sol tarafta, oluşturduğunuz tüm özel filtrelerin, rollerin, grupların ve becerilerin bir listesini görebilirsiniz.
Bir grup agent seçerek özel filtreler oluşturabilirsiniz.
Davet ettiğiniz yeni temsilciler (kabul edilmeyi bekliyor) Davet Edilen Üyeler(Invited Members ) altında görüntülenecek ve sildiğiniz tüm üyeler Silinmiş Üyeler(Deleted Members) altında listelenecektir.
Temsilcileri sildiğinizde, kaldırılan temsilcinin e-postası listenin altına itilir ve ayrıca Silinen Üyeler(Deleted Members) kategorisi altında görüntülenir.
Temsilci ayrıntılarını toplu olarak düzenleyebilir veya bireysel üye bilgilerini düzenleyebilirsiniz.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article