İletişim alanları nedir ve nasıl özelleştirilir?

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 13 Ekm, 2021 şunda: 10:51 AM

Temel Bilgiler

Bu, iletişim formları aracılığıyla manuel olarak, içe aktarma sırasında veya CRM Web kitaplığımızı kullanarak otomatik olarak doldurulabilen tüm varsayılan iletişim alanlarını içerir.

İşte varsayılan alanların listesi: 

Alan adı

Açıklama

İlk adı

Kişinin adı

Örn: James

Soyadı

Kişinin soyadı

Örn: Sampleton

Satış sahibi

Kişiyi oluşturan kullanıcı

Hesaplar

Bağlantının çalıştığı şirket

Örn: Widgetz

Bir kişiyle en fazla 10 şirket ilişkilendirilebilir

İş ismi

atama

Örn: CEO

departman

İletişim departmanı iş başında

Örn: Satış

E-posta

Kişinin e-posta adresi

Örn: jamessampleton@gmail.com

Telefon numaraları (İş ve Mobil)

İlgili telefon numaraları

Diğer telefon numaralarıEk telefon numaraları
Not: Bu alana Ücretsiz ve Büyüme planlarında 1, Pro ve Kurumsal planlarda 10 değer ekleyebilirsiniz.

Yaşam döngüsü safhası

İlgili kişinin yaşam döngüsü aşaması Örn: Yeni potansiyel müşteri, Geri dönen müşteri, vb.

Durum

Durum türü 

Örn: Deneme, demo vb.

Yetkisi var

İrtibat Kişisinin işlem/parasal kararlar alma yetkisi varsa.

Rahatsız etmeyin

Promosyon veya diğer toplu e-posta kampanyalarından vazgeçmiş kişiler.

Saat dilimi

Kişi saat dilimi

Örn: Pasifik Saati - ABD ve Kanada

Adres

Kapı numarası, Sokak adı

Örn: 32, Baker Caddesi

Şehir

Örn: Brisbane

Durum

Örn: Kaliforniya

Posta kodu

Örn: 4030

Ülke

Örn: ABD

Facebook

Facebook kullanıcı adı (otomatik zenginleştirilmiş)

heyecan

Twitter kullanıcı adı (otomatik zenginleştirilmiş)

LinkedIn

LinkedIn kullanıcı adı (otomatik zenginleştirilmiş)

Kaynak

Temasın Kaynağı - nereden geldiği

Örn: Organik arama veya web vb.

Kampanya

Kişinizi web sitenize veya uygulamanıza yönlendiren kampanya

Orta

Kişinizi web sitenize veya uygulamanıza yönlendiren ortam(kanal)

anahtar kelime

Kişinizin kullandığı arama anahtar sözcükleri


ek bilgi


Bu, kişi hakkında Doğum Tarihi, Alternatif adres, İş tecrübesi vb. gibi ek bilgileri yakalayan özel alanları içerir. Özel alanlar, iletişim formları aracılığıyla veya içe aktarma sırasında manuel olarak doldurulabilir.

İletişim alanlarını özelleştirmek için,

  • Hesabınıza  yönetici olarak giriş yapın .

  • Gidin  Ayarlar> Rehber modülü

  •  Temel Bilgiler, Ek Bilgiler veya Uygulama verileri altındaki bir alanın yanındaki Alanı Düzenle simgesine tıklayın  

  • Alan türünü düzenle kapsamında

  • Alan Etiketini düzenleyebilir ve bir Araç İpucu ve Yer Tutucu metni ekleyebilirsiniz. Varsayılan alanlar için Dahili Ad ve Alan türü düzenlenemez. Ancak, özel alanlar için düzenlenebilirler. Ayrıca, Grup veya alt grup açılır menüsünden seçim yaparak alanı istediğiniz bir gruba taşıyabilirsiniz.

  •  Mevcut seçenekleri düzenleyebilir, silebilir veya Seçim ekle  düğmesini tıklayarak yenilerini ekleyebilirsiniz  Mevcut seçimleri sildiğinizde, bu kayıtların değeri boş hale gelir. 


  • İşiniz bittiğinde, Kaydet'i  tıklayın .

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız