Google Workspace hesabınızdan Kullanıcı Çıkarma

Şu tarihte değiştirildi Fri, 08 Apr 2022 şunda: 03:02 PM

1. Admin paneline yönetici hesabınızla giriş yapın. (admin.google.com)

2. Sol üstte bulunan Hamburger menüsüne tıklayarak "Directory" altındaki "Users" başlığına tıklayın.


3. Çıkan sayfada çıkarmak istediğiniz kullanıcının satırında en sağda "More" düğmesine tıklayın. Çıkan menüde "Delete user" seçeneğini seçin.

4. Yeni bir sayfada silmeden önce kullanıcının verileri ile ne yapmak istediğinizi soracak. Bu noktada verileri başka bir kişiye aktarabilirsiniz. "Delete User"'a basarak kullanıcı çıkarma işlemini bitirmiş olursunuz.

Not: E-Postalar bu şekilde aktarılamaz. Bunun için buraya bakınız: GSuite (Lisans içi) Mail Aktarma [Data Migration]


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız