Çok Dilli Özel Akışlar


DIY bot oluşturucunuz artık 35'e kadar küresel dilde yerelleştirilebilir. Bu adımları izleyerek müşterileriniz için yerelleştirilmiş bir bot akışı oluşturabilirsiniz. Çok dilli sohbet robotları ile kişisel kalarak küreselleşin. 


NOTÇok dilli özel akışlar yalnızca web sohbetinde mevcuttur


Çok Dilli Özel Akışlar nasıl kurulur


1. Birincil ve ikincil dillerinizi Ayarlar> Diller bölümüne ekleyin. 

Birincil diliniz, müşterileriniz tarafından anlaşılan ve konuşulan en yaygın dil olabilir, örneğin İngilizce. İkincil dilleriniz, işletmenizin hitap ettiği İngilizce konuşulmayan coğrafyalar olabilir. Örneğin, işletmeniz AB pazarına hizmet veriyorsa, AB dilleri ekleyebilirsiniz. Dilleri nasıl ekleyeceğinizi buradan öğrenin



2. Chatbot'lar> Akışları Yönet> Yeni Özel Akış'a gidin


Özel Akışlar oluşturma hakkında daha fazla bilgi için burayı tıklayın



3. "Çevir" e tıklayın 



4. 1. Adımda etkinleştirdiğiniz tüm diller burada görünecektir. 



5. Bot akışınızı birincil dilinizde oluşturduğunuzda, etkinleştirilen diller için ilgili yerelleştirilmiş metni ekleyebilirsiniz. 


Not
Tercüme edilmiş kopyaların sizin tarafınızdan sağlanması gerekir. Bunu yapmak için Google Translate gibi bir uygulama kullanabilirsiniz. Ayrıca, tercüme edilmiş kopyayı, dili anlayan biri tarafından okunmasını tavsiye ederiz.



6. Bitti'ye tıklayın ve bot akışınızı canlı olarak ayarlayın. 


Bu müşterileriniz için nasıl çalışıyor? 


Botunuzun konuşacağı dil, müşterileriniz veya sizin tarafınızdan belirlenen belirli koşullara göre belirlenir.

En yüksek öncelik, Freshchat messenger / widget'ı kurmak için kullandığınız kodda geçirdiğiniz yerel ayara verilir Kodda herhangi bir dil ayarlamadıysanız, müşterinin tarayıcı yerel ayarı tercih edilen dil olarak bot tarafından alınacaktır. Bir tarayıcı yerel ayarı da mevcut değilse, müşteriye bot, işletim sistemlerinde ayarlanan dilde gösterilecektir.


Botun konuşacağı dili belirlemek için kullanılan sıra


Yerel ayar, sohbet widget'ının yükleme kodunda geçti → Mevcut değilse → Tarayıcı dili → Mevcut değilse → İşletim sistemi dili 



NotBotunuz müşterinin yerel ayarına, tarayıcısına veya işletim diline çevrilmemişse, yedek dili ayarladığınız birincil dil olacaktır.

 


Temsilcileriniz için bu nasıl çalışıyor?


Temsilcileriniz, gelen görüşmeleri müşterinin yanıtladığı dilde alacaktır. İtalya'daki bir müşteri, İtalyanca özel akışla etkileşime girerse, temsilcileriniz yanıtları Freshchat Ekibi Gelen Kutusunda İtalyanca olarak görecektir.