Google Workspace Hesabınıza Yeni Kullanıcı Ekleme

Modified on Fri, 8 Apr, 2022 at 3:01 PM

1. Admin paneline yönetici hesabınızla giriş yapın. (admin.google.com)

2. Sol üstte bulunan Hamburger menüsüne tıklayarak "Directory" altındaki "Users" başlığına tıklayın.

3. Açılan sayfada mevcut kullanıcılarınız görüntülenecektir. Kullanıcı tablosunun üstündeki çubukta "Add new user" başlığına tıklayın.


4. Yeni kullanıcının bilgilerini girdikten sonra "ADD NEW USERS"'a basarak kullanıcı eklemeyi tamamlamış olursunuz.




Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article