Sohbet hesabınızı birden çok dili destekleyecek şekilde yapılandırdıktan sonra, Konularınızı bu dillere çevirebilirsiniz. Örneğin, Fransızca ve İspanyolca dilleri için destek eklediyseniz, her Konuyu bu iki dile çevirebilirsiniz.


Artık Konularınız, sohbet hesabınız tarafından desteklenmesi koşuluyla tarayıcı yerel ayarlarına (dil) göre kullanıcılarınıza gösterilecek, aksi takdirde varsayılan dilde görüntülenecektir.


Konular birden çok dile nasıl çevrilir?


Yönetici Ayarları > Konular'a gidin ve çeviri için bir Konu seçin

En üstteki dil koduna tıklayın.


Not:  Çevrilmiş Konu içeriği henüz eklenmemiş olan diller, yukarıdaki ekranda gösterildiği gibi bir yıldızla işaretlenecektir.

Müşteri desteği konusunu Fransızcaya çevirelim. Konu adını ve karşılama mesajını Fransızca ekleyin. Bu Konu üzerinden gelen mesajları yönlendirmek istediğiniz Grubu (ekibi) seçin. Örneğin, Fransızca Müşteri Destek Konunuzdan gelen yeni konuşmalar, Fransızca destek ekibinize yönlendirilebilir. Konuda bir Bot Tetiklemeyi seçebilirsiniz. Gelişmiş Seçeneklerinizi yapılandırın ve Yayınlayın.


Not: Eğer  birincil (varsayılan) dilinde Halka Konular kurdum senin Konu çevirileri herkes için geçerli olacak. Aynı kural etiketler için de geçerlidir.

'Konuları Önizleme' açılır menüsünden dili seçerek, belirli bir dilde çevrilen tüm dillerin bir önizlemesini görebilirsiniz.