Kişileri tek tek ve toplu olarak kullanıcılara atayabilirsiniz. Varsayılan olarak, kişi ekleyen kullanıcı sahip olur, ancak kişiyi her zaman farklı bir kullanıcıya yeniden atayabilirsiniz.
Ayrıntılar sayfasından bir kullanıcıya kişi atama
- Kişiler listesi görünümü sayfasından bir kişiye tıklayın. Kişinin ayrıntılar sayfasında Düzenle (Tüm alanları görüntüle ve düzenle) simgesine tıklayın.
- İlgili Kişiyi Düzenle yer paylaşımında, Satış Sahibi açılır menüsünden ilgili kişiyi atamak istediğiniz kullanıcıyı seçin.
- Kaydet'i tıklayın.
Kişileri bir kullanıcıya toplu atama
- Kişiler modülüne gidin,
- Adlarının yanındaki onay kutusunu etkinleştirerek bir kullanıcıya atanacak kişileri seçin.
- Toplu işlemler tepsisinden, Şuraya ata(Assign to) düğmesini tıklayın.
- Yer paylaşımına ata'da, açılır menüden seçilen kişilerin atanmasını istediğiniz kullanıcıyı seçin.
- (Assign)Ata'yı tıklayın.
Not: Kişiyle ilgili açık görevler ve randevular varsa , yeni sahibin kişiyle ilgili tüm bilgilere sahip olduğundan emin olmak için bunları da bu kullanıcıya atayın seçeneğini etkinleştirebilirsiniz
Kişileri içe aktarma yoluyla bir kullanıcıya atama
Farklı sahipleri farklı kayıtlarla eşleştirmek istiyorsanız, kayıtlı kullanıcıların e-posta adreslerini içeren bir sütun oluşturun, böylece kişiler ilgili kullanıcılara otomatik olarak atanır. Tüm kişileri tek bir sahiple eşlemek istiyorsanız, içe aktarma sırasında sahibi seçme seçeneğiniz vardır.
Sohbet Widget'ından bir kullanıcıya kişi atama
Kişileri doğrudan sohbet widget'ından kullanıcılara atayın. Temsilciye Ata'ya tıklayın ve ilgili kullanıcıyı seçin.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız