Kayıtla ilgili tüm bilgiler düzenleme sayfasında mevcuttur. Bilgiler alan veya detay olarak görüntülenebilir.


Alan, belirli bir değer biçiminde görüntülenen bir öğedir. Değer, metinsel, sayısal veya mantıksal biçimde, tarih veya saat biçiminde belirtilebilir ve ayrıca bir listeden veya aramadan seçilebilir.


Bir listeden veya bir aramadan değer seçerken, sistem birkaç karakter girdikten sonra girilen değerden başlayarak bir kayıt listesi sunacaktır.


Benzer alanlar, alan grupları halinde gruplandırılabilir. Grupları küçültebilirsiniz.


Ayrıntı, seçilen kayda bağlı diğer nesnelerle ilgili bir öğedir. Ayrıntılar, ana kaydın birden fazla kayıt nesnesine bağlanabileceği durumlarda kullanılır. Örneğin, aktiviteye bağlı bilgiler, adresler, belgeler vb.


Görsel olarak, verileri yönetmek için araç çubuğunun varlığı nedeniyle bir ayrıntı grup alanından farklıdır (kayıtları güncelleme ve değiştirme, sıralama, filtreleme, ayrıntıları yapılandırma vb.)


Bir detaydaki kayıtların kendi düzenleme sayfaları olabilir.


Her kayıt sayfası, kayıt verilerini içeren yapılandırılmış ayrıntılara sahip birkaç bloktan oluşur (Şekil 1). Sayfa şunları içerir:


  • Profili kaydet
  • Bağlı bilgi profili
  • Sayfa sekmeleri
  • Sayfaya kullanıcı tarafından eklenmişse pano kutucuğu
  • araç çubuğu
  • İş akışı çubuğu ve eylem paneli (bölüme bağlı olarak)


Kayıt profili (1)


Bir kayıtla ilgili en önemli bilgiler, Creatio'nun ana bölümlerindeki kayıt sayfasında görüntülenir.


Bağlı kayıt bloğu (2)


Profildeki müşteri adı, iş unvanı ve cep telefonu numarası gibi bağlı kayıtlar hakkında kısa bilgiler, ana kaydın sayfasında bağlı kaydın tüm önemli verilerine bakmanızı sağlar. Bir sayfa bir veya birkaç profil içerebilir.


Profilde bağlı kayıt belirtilmemişse mevcut kayıtlardan seçebilir veya yeni kayıt oluşturabilirsiniz. Profil sayfasının sağ üst köşesindeki btn_delete_record_on_dtl.png'ye tıklayarak bir kayıt bağlantısını silebilirsiniz.


İş akışı çubuğu (3)


Kayıtların bir iş süreci tarafından tutulduğu bölümlerde bir iş akışı çubuğu görüntülenir. Bir kaydın iş akışının hangi aşamasında olduğunu görmenizi ve hızlı bir şekilde bir sonraki aşamaya geçmenizi sağlar. Bu, durumu sezgisel ve basit hale getirir ve ilerlemeye odaklanmanıza yardımcı olur.


Çubuk rengi sahneye göre değişir. Örneğin, fırsat [ Kapalı kayıp ] aşamasına taşınırsa iş akışı çubuğu kırmızı renktedir.


Eylem paneli (4)


Eylemler paneli ile her zaman zamanlanmış görevleri görebilir ve tek bir tıklamayla etkinliklerinize devam edebilir, e-posta veya özet akışı ile çalışabilirsiniz. Aktivite ile ilgili tüm çalışmalar mini sayfada gerçekleştiği için ana bölümden ayrılmanıza gerek yoktur.


İş süreçlerini veya vakaları kullanan bölümler için, sürece (vaka) göre otomatik olarak zamanlanan bir görev listesiyle de çalışabilirsiniz. Örneğin, doğrudan eylem panelinden bir belgeyi (sipariş, not vb.) onaylayabilirsiniz. Aynı anda vakayla çalışabilir, bir müşteriyle iletişim kurabilir veya fırsat geçmişini ve müşteri adayı kayıt verilerini takip edebilirsiniz.


Eylem panelini kullanarak şunları yapabilirsiniz


  •        Görev zamanlamabtn_com_workflow_card_action.png.
  • Bir e-posta göndermekbtn_com_workflow_card_email.png.
  • Self servis portalında bir servis talebi oluşturunbtn_com_workflow_card_portal_message.png.
  • Kayıt akışında bir gönderi oluşturunbtn_com_workflow_card_feed_message.png.
  • Message a contact through Facebook Messenger ,
  • WhatsApp ,
  •  Telegram ve  chat.
  • Arama sonuçlarını kaydetbtn_com_workflow_card_call.png.

Eylem paneli aşağıdakileri görüntüler:


  • Belirli bir alandaki bir bölüm nesnesine bağlı etkinlikler. Örneğin, müşteri adayı eylem panelinde yalnızca [ Lider ] alanında seçilen müşteri adayını içeren görevler gösterilir.


  • Faaliyetler nihai durumda değil.


  • İptal edilmeyen “Ayarlamak” durumundaki onay (Şekil 2).


Eylem paneli, kullanıcı iletişim kutuları ve sürecin açması gereken diğer sayfalar gibi diğer iş süreci öğelerini içerebilir.


Sayfa sekmeleri (5)


Kayıtla ilgili ayrıntılı bilgiler ayrı sekmelerde görüntülenir. Örneğin, [ Geçmiş ] sekmesi etkinliklerin, çağrıların ve mesajların geçmişini ve bağlı kayıtlarla ilgili bilgileri içerir. [ Feed ] sekmesi, kayıtla ilgili kullanıcı tarafından yayınlanan mesajları içerir. Bu sekmeler alanları, alan gruplarını, ayrıntıları ve gösterge tablolarını içerir.


Araç çubuğu (6)


Araç çubuğu, kayıtla eylemler gerçekleştirmek için düğmeler içerir.


  • Araç çubuğunda verileri kaydedebilir, değişiklikleri iptal edebilir veya sayfayı kapatabilirsiniz.
  • Eylemler düğmesi, seçilen bir kayıt için erişim haklarını belirlemenizi ve güncellemelere abone olmanızı sağlar. Eylem menüsü yardımıyla, örneğin bir kişiyi sosyal ağ verileriyle güncelleme, fırsata dayalı bir sipariş oluşturma veya onay için bir fatura veya sipariş gönderme gibi bölüme bağlı diğer görevleri de gerçekleştirebilirsiniz.
  • Etiketler düğmesi, aramayı daha kolay hale getirmek ve kayıtları gruplandırmak için etiketleri ayarlamanıza olanak tanır.
  • Yazdır düğmesi, bir kayıt hakkındaki bilgileri ayrı bir dosyaya kaydetmenizi sağlar. Düğmeye tıklamak, bu bölümde bulunan yazdırma formlarının ve raporların bir listesini açar. Basılı biçimde görüntülenen veri listesi bölüme bağlıdır. Bir rapor veya basılı bir form seçtikten sonra, kayıt sayfasındaki bilgiler PDF formatında ayrı bir dosyada saklanır.
  • İşlemi çalıştır düğmesine tıklayarak seçilen kayıt için bir işlem başlatabilirsiniz. [ İşlemi çalıştır ] düğmesi yalnızca bir bölüm kaydı için iş sürecinin başlangıcı yapılandırılmışsa etkinleştirilir.
  • Görünüm düğmesi, bölüm sihirbazını açar.

Sayfa panoları (7)


Pano kutucuklarının görüntülenmesini herhangi bir kayıt sayfasında yapılandırabilirsiniz. Pano bileşeni, sistem verilerini çeşitli şekillerde, örneğin bir grafik veya sayı olarak görüntüler. Pano döşemelerinin kayıt sayfalarına eklenmesi, bölüm sihirbazında gerçekleştirilir.