Freshdesk temsilci tarafından yeni bir bilet oluşturmak

Şu tarihte değiştirildi Mon, 16 Aug 2021 şunda: 04:23 PM

Freshdesk'te üç farklı yolla temsilci tarafından yeni bir bilet oluşturulabilir. 

  1. Bir temsilci, müşteri destek portalından talebini veya sorgusunu yazarak yardım masasında bir destek talebi oluşturabilir.
     
  2. Bir temsilci, müşteri tarafından bir sorgu / talep ile doğrudan temasa geçtiğinde müşteri adına bir destek talebi oluşturabilir. Burada, temsilci, talepte bulunan müşterinin adıyla, Aracı portalından bileti oluşturur.    
  3. Bir müşteri adına temsilci destek eposta aracılığıyla bildirim oluşturabilir. 

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız