Freshdesk Messaging(Freshchat)'te masaüstü, mobil, e-posta ve uygulama içinde bildirim alın

Şu tarihte değiştirildi Thu, 24 Mar 2022 şunda: 11:34 AM

Freshchat hesabınızdan hangi bildirimleri aldığınızı kontrol edin



Freshchat'taki her ekip üyesi masaüstü, mobil, e-posta ve uygulama içi bildirimler için kendi bildirim tercihlerini kontrol edebilir.



Bunu yapmak için Ayarlar> Profil Ayarları> Bildirimler'e gidin.



Ayrıca bir bildirim sesi de seçebilirsiniz.




Veya Bildirimler kısayolunu kullanın, sağ üst köşedeki zil simgesini tıklayın ve Bildirim Ayarları'na gitmek için dişli simgesini tıklayın.



Bildirimler kısayolundan ayrıca bildirim sesini kapatabilir / açabilir veya tüm bildirimleri okundu olarak işaretleyebilirsiniz.



Uygulama İçi Bildirim nedir



Tüm bildirimlerinizin listesini tek bir yerde görmek ve bunun bir kaydını almak istiyorsanız, Bildirim Ayarlarınızda Uygulama İçi bildirimleri etkinleştirmeniz gerekir. Aksi takdirde, bildirim zili simgesine tıklarsanız, ekran boş olacak, mevcut ve geçmiş bildirimleri göremeyeceksiniz.




Çıkış yaptığınızda veya tarayıcınızda Freshchat dışında farklı bir sekmede olduğunuzda geçmiş bildirimlere erişebilmeniz için uygulama içi bildirimleri etkinleştirmenizi öneririz. Önemli bir sohbeti kaçırmanız ya da cevap bekleyen VIP müşterinize cevap vermeyi kaçırmanız gerekmez.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız