Müşteri 360 - Müşteriniz hakkında eksiksiz bilgi edinin

Şu tarihte değiştirildi Mon, 16 Aug 2021 şunda: 04:24 PM

NotBu özellik yalnızca Freshdesk Mint'te mevcuttur. 


Omnichannel müşteri zaman çizelgesi:


Omnichannel müşteri zaman çizelgesi, temsilcilere müşterinin işletmeye ulaşmadan önce tüm yolculuğunu görmeyi sağlar. Bu, sohbet, telefon, e-posta vb. gibi çeşitli kanallar aracılığıyla destek ekibiyle geçmiş etkileşimler gibi tüm temel etkinliklere sahip olacaktır. Bununla, temsilciler müşterinin ulaştığı sorunu hızlı bir şekilde anlayacak ve onlara buna göre yardım edebilecek.


İletişim ayrıntıları sayfasının altındaki zaman çizelgesi sekmesi, temsilcilere işletmenin müşteriyle olan tüm geçmiş etkileşimlerini sağlar:





Müşteri notları:


Genellikle siz ve ekip üyeleriniz müşterileriniz (kişiler ve şirketler) hakkında ek bilgilere sahip olabilir. Bu ayrıntıları, onlarla etkileşiminize bağlı olarak kaydetmek için belgeler, elektronik tablolar veya başka araçlar kullanıyor olabilirsiniz.


Temsilcileriniz, eklenecek her yardımcı not olduğunda yalnızca araçlar ve belgeler arasında geçiş yapmak için zaman harcıyor olabilir. Yeni Müşteri 360 özelliği ile temsilcileriniz, Freshdesk'te müşteriler hakkında bilmeleri gereken her şeye sahip olabilir.


Aşağıdakileri kaydetmek için notlar bölümünü kullanabilirsiniz:

  • Uygulama ve / veya kurulum ayrıntıları

  • Görüşler ve / veya incelemeler

  • Özellik talepleri

  • Sözleşme belgeleri

  • Ve ekibinize yardımcı olabilecek her türlü bilgi


Bazı işletmeler için, özel bir temsilci, belirli bir ilgili kişi / şirket için tek iletişim noktası olabilir. Bu temsilcinin yokluğunda, gerekli tüm ayrıntılar "Notlar" da tutulursa, diğer herhangi bir ekip üyesi devreye girebilir ve müşteriye sorunsuz bir şekilde yardımcı olabilir.


Bu yeni "Notlar" alanı, metni biçimlendirmenize ve bununla birlikte dosya eklemenize olanak tanır.


Bir Kişi için not eklemeye yönelik hızlı kılavuz:

  • Sol panelden Kişiler sekmesine gidin

  • İstenilen kişiye tıklayın

  • İletişim sayfasındaki "Notlar" sekmesine gidin

  • "Bu kişiyle ilgili not ekle" bölümünü tıklayarak bu kişiye bir not ekleyin

  • Nota bir başlık verin ve açıklamayı ekleyin

  • Bu notun bir parçası olarak 20MB’ye kadar dosya ekleyebilirsiniz



Bir Şirket için not eklemeye yönelik hızlı kılavuz:

  • Sol panelden Kişiler sekmesine gidin

  • Sol üst köşedeki hamburger simgesine tıklayın ve ardından Şirket listesi sayfasına gitmek için "Şirketler" e tıklayın.

  • İstenilen şirkete tıklayın

  • Şirket sayfasındaki "Notlar" sekmesine gidin

  • "Bu şirket hakkında not ekle" bölümünü tıklayarak bu şirkete bir not ekleyin

  • Nota bir başlık verin ve açıklamayı ekleyin

  • Bu notun bir parçası olarak 20MB’ye kadar dosya ekleyebilirsiniz

  • Ek olarak, notu oluştururken veya güncellerken açılır menüyü kullanarak notu Genel veya Referans (varsayılan değerler) olarak kategorize edebilirsiniz.




Eklediğiniz en son not, varsayılan olarak ilk olarak görüntülenecektir. İlgili kişi / şirket için notları ekledikten sonra istediğiniz zaman düzenleyebileceksiniz. Ayrıca gerekmediğinde notu silebilirsiniz.


Not: 

  • Müşteri notları yalnızca Bahçe ve üzeri planlarda mevcuttur.

  • Bir not silindikten sonra onu geri yüklemek mümkün değildir.

  • Eklediğiniz notlar yalnızca yardım masası içindeki temsilciler tarafından görülebilir, müşteriler tarafından görülmez.

  • Notlar alanının bir parçası olarak eklediğiniz tüm ayrıntılar, yalnızca İletişim veya Şirket sayfasına eriştiğinizde kullanılabilir olacaktır.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız