Freshdesk Messaging(Freshchat) Sohbetlerini Otomatik Çözmek

Şu tarihte değiştirildi Thu, 24 Mar 2022 şunda: 11:21 AM

Görüşmeleri otomatik olarak çözün ve ekip üretkenliğini artırın


Ekibinizin üretkenliğini artırmak için etkileşimi bırakmış müşterilerle olan görüşmeleri otomatik olarak çözebilir (kapatabilirsiniz). Görüşmelerin otomatik olarak çözülmesi için zamanı ayarlayabilirsiniz.


Bu, ekibinizin Gelen Kutularını daha iyi düzenlemesine ve ilgilenmeleri gereken konuşmalara odaklanmasına yardımcı olacaktır.


Bunu yapmak için Ayarlar> Otomatik Çöz'e gidin



Anahtarı Etkin konumuna getirin. Bunu, belirli gruplara atanmış tüm konuşmalar veya konuşmalar için yapabilirsiniz.


Sonrasında görüşmenin otomatik olarak çözüleceği süre sınırını ayarlayın.


Ayrıca, otomatik olarak çözülen iletileri daha sonra kolayca tanımlayacak şekilde etiketleyebilirsiniz. Veya bu konuşmaları otomatik olarak Freshdesk biletlerine dönüştürün.




Artık bir müşteri bir görüşmeye 1 Saatten fazla yanıt vermezse, görüşme otomatik olarak çözümlenecek (kapatılacak) ve Çözüldü görünümüne taşınacaktır.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız