Yeni bir görev (task) nasıl eklenir?

Modified on Mon, 24 Jan 2022 at 03:22 PM

Görevler, bir şeyin yapılması gerektiğinde ekibinize ve kendinize hatırlatmak için kullanılabilir. Bir takip çağrısı, bir infografik göndermek veya bir satış konuşması hazırlamak olabilir. 


Görev ekleyebileceğiniz yer:

  1. Randevularımdan ve Görevlerimden
  2. Müşteri adayları, ilgili kişiler ve hesapların ayrıntılar sayfasından
  3. Telefon görüşmesinden sonra
  4. Hızlı Ekle düğmesinden


1. Randevularımdan ve Görevlerimden


  1. Randevularım ve Görevlerim > Görevler'e gidin
  2.  Görev ekle düğmesini tıklayın 
  3. Görev ekle katmanında görev için uygun bir başlık verin. Bu zorunlu bir alandır.
  4. Tarih seçiciyi kullanarak görevin tamamlanmasını istediğiniz tarih ve saati seçin. Geçerli tarih ve saatiniz varsayılan olarak görüntülenir. Süre, saat ve 30 dakikalık aralıklarla seçilebilir. 
  5. Açıklamada görevin amacını  açıklayın . Bu, diğer kullanıcıların görevi daha iyi anlamalarına yardımcı olmak içindir.
  6. Sahip , varsayılan olarak görevi oluşturan kullanıcıdır Ancak, Sahip açılır menüsünden bir kullanıcı seçerek her zaman diğer kullanıcılara görev ekleyebilirsiniz .
  7. İlgili arama kutusunda bu görevi ilişkilendirmek istediğiniz müşteri adayı, ilgili kişi, firma veya anlaşmayı arayın ve beliren arama sonuçları arasından seçim yapın. Bu aynı zamanda zorunlu bir alandır.
  8. Kullanıcıların adlarını Ortak Çalışan(lar)ın altına ekleyerek görevi kullanıcılarla paylaşın Ortak çalışan olarak istediğiniz sayıda kullanıcınız olabilir. 
  9. İşiniz bittiğinde Kaydet'e basın.


2. Müşteri adaylarının, ilgili kişilerin ve hesapların ayrıntılar sayfasından 


  1. Görev eklemek istediğiniz müşteri adayı, ilgili kişi veya hesabın ayrıntılar sayfasını ziyaret edin.
  2. Görev > Görev Ekle'yi seçin .
  3. 3-9 arasındaki adımları tekrarlayın


3. Bir Telefon Görüşmesinden Sonra


  1. Konuşmalar > Telefon > Tüm Telefon Çağrıları'na gidin (Özellikle aldığınız sesli postalardan görev eklemek isterseniz Sesli Posta'yı seçebilirsiniz).
  2. Mevcut bir müşteri adayı veya ilgili kişiden bir arama günlüğü seçin, Diğer işlemler düğmesini tıklayın ve Görev ekle 'yi seçin .
  3. 3-9 arasındaki adımları tekrarlayın.
  4. Telefon widget'ından da bir görev ekleyebilirsiniz. Son aramalar'ı seçin ve arama günlüğünün yanındaki Diğer işlemler simgesini tıklayın. Görev ekle'yi seçin .


Hızlı Ekle düğmesinden


  1. Hızlı Eylemler Çubuğundaki Hızlı Ekle düğmesine tıklayarak bir görev ekleyebilirsiniz .
  2. + Görev'i seçin .
  3. 3-9 arasındaki adımları tekrarlayın


Tüm görevlerinizi şurada bulabilirsiniz:

1. İlgili müşteri adayının, ilgili kişinin veya hesabın ayrıntılar sayfası .

2. Ayrıca Randevularım ve Görevlerim altında . 


Ayrıca, şu durumlarda size bir bildirim e-postası gönderilir:


Aktivite
E-posta şu adrese gönderilir:
Yeni görev oluşturuldu
ortak çalışan
Görev düzenlendi (Bir ortak çalışanın eklenmesi)
Yeni ortak çalışan
Görev güncellendi (Son tarih değişikliği)
ortak çalışan

Not: 

  • Görevi oluşturan kişi, oluşturma veya güncelleme hakkında bir e-posta daveti almaz. Sadece hatırlatma maili gönderilir.
  • Bu e-posta hatırlatıcıları yalnızca Blossom, Garden  ve  Estate müşterilerine gönderilir.

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select atleast one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article