İstekte bulunan departmanlar için özel alanlar ekleme

Modified on Fri, 05 Nov 2021 at 10:40 AM

Farklı organizasyonların departmanları ve ilgili işlevleri için kendi benzersiz yapıları vardır. Her departman genellikle farklı şekilde yapılandırıldığından, bir departmanı tanımlamak için tek bir genel alan seti yeterli olmayabilir. Temsilciler genellikle bir departmana özgü olayları ve hizmet taleplerini ele alır ve sorunu etkili bir şekilde çözmek için daha fazla bağlam gerektirir.

 

Freshservice'deki Departman Alanları, daha fazla esneklik sağlar ve departmanların tanımlanmasında özelleştirmeye olanak tanır ve böylece belirli bir departmandan gelen olay veya hizmet talebiyle ilgili olarak temsilcilere ek bağlam sağlar. 

 

Özel alanlar eklemek için temel kullanım örnekleri

 

Departmanlar için özel alanların kullanılmasını gerektirecek bazı kullanım durumları:

 

  • Bir hizmet masası yöneticisinin, ortaya çıkan bir olaydan yeni ayrıntılara uyum sağlamak için özel alanlar aracılığıyla mevcut departman açıklamasını genişletmesi gerekebilir. 

  • Bir yöneticinin, kullanılan bir araç yelpazesinde belirli bir varlık kümesinin tutarlı bir görünümüne sahip olması için farklı araçlardan (örneğin bir CRM aracı) şirket ayrıntılarını hizmet masasına eşlemesi gerekebilir.

  • Bir yöneticinin, satın alınan bir kuruluşun departmanları için yeni özel alanlar tanıtması gerekebilir. 

  • Belirli uyumluluk veya düzenleyici normları karşılamak için bir yöneticinin mevcut departmanlara yeni özel alanlar eklemesi gerekebilir.

 

Özel departman alanları veya şirket alanları eklemek için hızlı kılavuz (MSP iseniz)

  1. Freshservice'de Yönetici olarak oturum açın. 

  2. Yönetici konsoluna gidin ve Departman Alanları'nı tıklayın.

 


 

       3. Aşağıdaki seçeneklerden gerekli alan türünü seçin:

  • Tek Satır Metin

  • Çok Satırlı Metin

  • onay kutusu

  • Sayı

  • Açılır liste

  • Telefon numarası

  • URL

  • Tarih 

       4. Bir alan türünü forma sürükleyip bırakabilir veya daha sonra tıklayıp konumlandırabilirsiniz (aşağıda gösterildiği gibi). Gerekli alan türünü seçtikten sonra etiketini girin.Alanın zorunlu hale getirilmesi gerekiyorsa “form gönderilirken gerekli” onay kutusunu etkinleştirin.



 

      5. Açılır seçeneği kullanıyorsanız, seçenekler sunabilirsiniz (aşağıda gösterildiği gibi).

 

 

     6. Gerekli tüm alanları ekledikten sonra Bitti'ye ve ardından Kaydet'e tıklayın. 

 

Yeni eklenen alan(lar) departmanlar/şirketler arasında kullanılabilecektir.

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select atleast one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article