Assist bot oluşturucu, özel geliştirmeye ihtiyaç duymadan bir bot oluşturmanıza olanak tanır. Birkaç noktayı sayılarla birleştirmek kadar kolaydır.

 

Basit bir Assist botu oluşturmak için hızlı bir kılavuz:

  • Freshdesk hesabınıza Yönetici olarak giriş yapın

  • Freddy bölümünün altındaki Yönetici> Assist Bot'agidin

  • Hesabınızda yapılandırılmış tüm botları liste halinde bulacaksınız.



  • "Yeni Bot" u tıklayın

  • Botunuza bir isim ve açıklama verin



  • Bot sayfasında varsayılan akışları bulacaksınız: Merhaba, Hoş Geldiniz, Üzgünüz ve Üst Menü



  • Sağ bölmedeki + simgesine tıklayarak yeni akışlar oluşturabilir veya üzerlerine tıklayarak mevcut akışları düzenleyebilirsiniz.



  • Bot akışı sayfasında, "Mesaj veya Soru" sekmesi altında her diyalog için temsilcilerinize görüntülenecek gerekli mesajları veya soruları yapılandırabilirsiniz.

  • Temsilcilerinizin bu soruya yanıt olarak göndermek için tıklayabileceği giriş değerlerini (düğmeler, metin alanı, karusel vb.) Tanımlamak için "Kullanıcı girdisi alın" değiştirme düğmesini kullanın



  • "İşlemler" sekmesinin altında şu etkinlikleri ayarlayabilirsiniz: Tetikleyici API, Özellik ekle, Botu devre dışı bırak veya Yeni bir görüşme başlat



  • Oluşturulan tüm diayaloglar, "Koşullar ve Yol" sekmesi altında, aracıyı farklı bir akışa veya bir iletişim kutusuna yeniden yönlendirecek bir koşul olmadığı sürece, daha sonra yürütülür.



  • "Önizleme" seçeneği, oluşturduğunuz yapılandırmayı doğrulamak için Assist botunu önizlemenize olanak tanır



  • Botunuz kurulduktan sonra, Freshdesk'teki gerekli temsilci gruplarıyla eşleştirmek için sağ bölmedeki "Grup Eşleme" simgesine tıklayın
    Örneğin, fatura yardım botunu Freshdesk'teki "Faturalandırma" grubuna eşleyin



  • Gruptaki temsilciler, bu Assist botunu Freshconnect widget'ından tetikleyebilecek