Freshdesk Messaging(Freshchat) Çevrimdışı Deneyim

Modified on Thu, 24 Mar 2022 at 11:37 AM

Çevrimdışı Deneyim 


Bir işletme olarak 7/24 çevrimiçi olamazsınız ve bunu Proaktif olarak Freshchat ile Çevrimdışı Deneyim ile kullanıcılarınıza iletebilirsiniz. Ayrıca, müşterilerden ve müşteri adaylarından, daha sonra tekrar çevrimiçi olduğunuzda onlara geri dönmek için kullanabileceğiniz bir mesaj ve e-posta kimliği veya telefon numarası bırakmalarını isteyebilirsiniz.


  1. Doğru beklentileri önceden belirlemek, müşteri hayal kırıklığını önlemeye yardımcı olur ve ayrıca alabileceğiniz 'çevrimdışı' görüşmelerin sayısını azaltır.
  2. Müşterilerden ve potansiyel müşterilerden bir mesaj ve iletişim bilgilerini bırakmalarını isteyin. Bu, tekrar çevrimiçi olduğunuzda onlara geri dönmeniz için faydalı olacaktır.
  3. Tüm 'çevrimdışı' görüşmeleri ayrı ayrı yönetin.
  4. 'Çevrimdışı' görüşmeleri iş akışınıza uyacak şekilde otomatik olarak biletlere dönüştürün.


Çevrimdışı Deneyim nasıl kurulur? 


Ayarlar >> Away Experience (Çevrimdışı Deneyim) >> Etkin olarak çevir >> Kaydet


Ayarlar Away Experience (Çevrimdışı Deneyim) butonuna tıklayalım. 



Devre dışı olan butonu etkin olarak değiştirelim. 


Çevrimdışı istemini tetiklemek istediğiniz Konuları seçin ve  Çevrimdışı mesajınızı ekleyin. Dil ayarlarınıza bağlı olarak diğer dillerde Çevrimdışı mesajlar da ekleyebilirsiniz. Kullanıcının telefon numarasını veya e-posta kimliğini almayı seçebilirsiniz. Hatta  sonuna bir teşekkür mesajı bile ekleyebilirsiniz .



'Çevrimdışı' mesajları otomatik olarak biletlere dönüştürün

Freshdesk entegrasyonunuz varsa veya Freshchat tarafından desteklenen başka bir entegrasyonunuz varsa bunu yapabilirsiniz. 


Gelişmiş ayarlar altında, bilet dönüştürmeyi etkinleştirmek için anahtarı sağa kaydırın.  Sonrasında görüşmenin otomatik olarak çözüleceği ve bir bilete dönüştürüleceği bir süre belirleyin. Ayrıca daha sonra kolay tanımlama için bu konuşmaları etiketleyebilirsiniz.


  • Süre sona erdiğinde konuşma çözülür ve bir bilete dönüştürülür.

  • Müşterinin bu süre içinde gönderdiği tüm mesajlar tek bir bilete dönüştürülür.



Ekip üyeleri Çevrimdışı mesajları normal sohbet mesajlarından nasıl ayırt edebilir?


Freshchat'ta Çevrimdışı mesajları tanımlamak kolaydır. Mesai saatleriniz sırasında başlatılan ve yeniden açılan konuşmalar (daha önce çözülmüş ve artık ofis dışı saatleriniz sırasında müşterinin mesajı nedeniyle yeniden açılmış olan) herhangi bir 'YENİ' görüşme yarım ay simgesiyle eklenecektir. Bu, bunun "çevrimdışı" bir mesaj olduğunu gösterir. 

 

Bu, ekip üyelerinizin ofis saatleri dışında gelen mesajları belirlemelerine ve işlerine öncelik vermelerine yardımcı olacaktır.




Ayrıca, özellikle Çevrimdışı mesajlar için özel görünümler de oluşturabilirsiniz.

















Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select atleast one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article