Freshdesk temsilci tarafından yeni bir bilet oluşturmak

Modified on Tue, 13 Oct 2020 at 08:11 AM

Freshdesk'te üç farklı yolla temsilci tarafından yeni bir bilet oluşturulabilir. 

  1. Bir temsilci, müşteri destek portalından talebini veya sorgusunu yazarak yardım masasında bir destek talebi oluşturabilir.
     
  2. Bir temsilci, müşteri tarafından bir sorgu / talep ile doğrudan temasa geçtiğinde müşteri adına bir destek talebi oluşturabilir. Burada, temsilci, talepte bulunan müşterinin adıyla, Aracı portalından bileti oluşturur.    
  3. Bir müşteri adına temsilci destek eposta aracılığıyla bildirim oluşturabilir. 

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select atleast one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article