Bir müşteri portalımızda bir bilet oluşturduğunda çözüm makalelerini otomatik olarak nasıl önerebilirim?

Modified on Tue, 13 Oct 2020 at 08:09 AM

Freshdesk içerisinde bilet oluşturulduğunda, cevap olarak çözüm makalesi gönderebilmek için aşağıdaki adımları izlemelisiniz.

Öncelik ile biletin içerisinden yapılmakta olan bu işlem 3 temel adımdan oluşmaktadır.

1)  Bilet içerisinden "Yanıtla" butonuna tıklayınız. 


2) "Önerilen Çözümler" butonuna tıklayınız.


3) Sağ tarafta çıkan bölümde Önerilen Çözümlerinizi görebilirsiniz. Arama yapıp istediğiniz çözümü bulabilir ve müşterilerinize gönderebilirsiniz.


Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select atleast one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article