Freshdesk Messaging(Freshchat)'te sohbet önceliklendirmek ve hızlı yanıtlamak

Modified on Thu, 24 Mar 2022 at 11:14 AM

Freshchat ayarlarını yapabilmek için url, e-posta, şifre bilgilerini kullanarak giriş yapın. Aşağıda belirtilen link üzerinden giriş yapabilirsiniz. 

 https://accounts.freshworks.com/login?redirect_uri=https://web.freshchat.com/app/v2/login/unity_login/redirect&logout_uri=https://web.freshchat.com/app/v1/logout/unity_logout/redirect&client_id=590c0e81-ea89-496d-958a-5e782e53248a


Freshchat'e girdikten sonra gelen kutusuna girelim.


Gelen kutusunda, kırmızı daire içerisinde ki alana tıklayarak öncelikli gelen kutusunu seçmiş oluruz. Mavi daire içerisindeki alana tıklayarakta öncelikli gelen kutumuzun içeriğini seçebilir. Kişisel ihtiyaçlarımıza göre öncelikli gelen kutusunu nitelendirebiliriz. Hemen ilgilenmeniz gereken mesajları belirleyerek, daha hızlı yanıt verebilir ve CSAT puanlarınızı artırabilirsiniz. 


  • İlk Yanıt Son Tarihi - Kullanıcıya kendi tarafınızdan ilk yanıtı henüz göndermediniz.

  • Cevap verilmesi gereken tarih - Kullanıcıdan gelen ilk mesajı yanıtladınız, ancak ondan sonraki mesajları yanıtlamadınız.

  • Yanıt gerekmeyen - Müşteriye yanıt verdiniz ve onlardan sonraki mesaj yok.










Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select atleast one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article